Klacht Telfort: Vaste telefoonlijn afgesloten

# 192015
Ikik

Heb een alles in een pakket van Telfort. 2 weken geleden ben ik er achterond gekomen dat de vaste telefoonlijn afgesloten was. Ben zelf eerst gaan controleren of ik wel alles goed had betaalt. Er stond niks open en onze netwerk en tv deed het nog. Ik diezelfde avond nog gebeld met de klantenservice. Er werd mij verteld dat het een storing was en dit zsm opgelost zou worden. Ben nu 2 weken verder en nog steeds geen open telefoonlijn. Heb bijna iedere dag content met telfort en ik moet zeggen wat valt de service tegen. Allemaal kunnen ze mij niet verder helpen. Het ligt bij de delivery afdeling AL 2 WEKEN. Ze vinden allemaal erg voor me maar niemand die concreet antwoord kan geven. Ik kook van woede dat er zo met de klant omgegaan wordt. Dit is maar een samenvatting van wat er Door de medewerkers van Telfort gezegd is. En dat ieder wat anders zegt. De druppel was het gesprek van gisteren 24 oktober 2016, dat ik kan blijven bellen maar iedere keer hetzelfde antwoord zal krijgen!!

Aansluiten telefoonlijn en alle kosten die ik heb gemaakt en tijd vergoeden

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Hadi,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Telfort
    Geachte mevrouw Hadi,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Ikik
    Krijg vandaag 4 november een belletje van Telfort dat onze telefoonlijn niet gedeblokkeerd kan worden omdat er een of andere storing is. Ik vind dit echt belachelijk andere telfort. 5 weken zonder telefoonlijn. Eerste wordt er niet juist verteld waarom onze telefoon geblokkeerd is. Daarna na 4 weken krijg ik het verlossende antwoord en nu krijg ik weer te horen dat er een storing is. Ik vind dit niet kunnen. Dit is zo onprofessioneel van Telfort. Telfort moet met een oplossing komen

Ook een klacht indienen over Telfort?