Klacht Telfort: Vaste telefoonlijn afgesloten

Klachtnummer
# 192015
Gebruiker
Ikik
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Heb een alles in een pakket van Telfort. 2 weken geleden ben ik er achterond gekomen dat de vaste telefoonlijn afgesloten was. Ben zelf eerst gaan controleren of ik wel alles goed had betaalt. Er stond niks open en onze netwerk en tv deed het nog. Ik diezelfde avond nog gebeld met de klantenservice. Er werd mij verteld dat het een storing was en dit zsm opgelost zou worden. Ben nu 2 weken verder en nog steeds geen open telefoonlijn. Heb bijna iedere dag content met telfort en ik moet zeggen wat valt de service tegen. Allemaal kunnen ze mij niet verder helpen. Het ligt bij de delivery afdeling AL 2 WEKEN. Ze vinden allemaal erg voor me maar niemand die concreet antwoord kan geven. Ik kook van woede dat er zo met de klant omgegaan wordt. Dit is maar een samenvatting van wat er Door de medewerkers van Telfort gezegd is. En dat ieder wat anders zegt. De druppel was het gesprek van gisteren 24 oktober 2016, dat ik kan blijven bellen maar iedere keer hetzelfde antwoord zal krijgen!!

De oplossing

Aansluiten telefoonlijn en alle kosten die ik heb gemaakt en tijd vergoeden

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Hadi,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)


  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Hadi,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  3. Auteur
    Ikik
    Datum
    Krijg vandaag 4 november een belletje van Telfort dat onze telefoonlijn niet gedeblokkeerd kan worden omdat er een of andere storing is. Ik vind dit echt belachelijk andere telfort. 5 weken zonder telefoonlijn. Eerste wordt er niet juist verteld waarom onze telefoon geblokkeerd is. Daarna na 4 weken krijg ik het verlossende antwoord en nu krijg ik weer te horen dat er een storing is. Ik vind dit niet kunnen. Dit is zo onprofessioneel van Telfort. Telfort moet met een oplossing komen

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen