Opgelost door Telfort: Veel storing tv via glasvezel pakket Telfort

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 107407
Gebruiker
Sein1
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds een aantal weken hebben wij veel storing, blokjes en zwart beeld, bij Telfort, abonnement alles in 1 glasvezel. Inmiddels hebben we meerdere malen contact gehad met telfort en hebben we diverse tips gekregen om het te verhelpen. Echter alle tips hebben niet mogen baten en hebben we nieuwe verbindingssets ontvangen. Nu doen er van de 4 ontvangen verbindingssets er maar 2. Deze week wederom contact gezocht met telfort en een mail ontvangen van de helpdesk met een korte handleiding om de verbindingssets te resetten en te updaten. Na dit echter gedaan te hebben mag het wederom niet baten en doen de verbindingssets het nog niet. Help, en het zou wel eenvoudiger zijn als de storingsdienst beter bereikbaar is, in ieder geval 's avonds en in het weekend. Wat nu te doen, want we betalen wel voor 3 alles maar kunnen maar op 1 tv televisie kijken. En naast de problemen met de verbindingssets hebben we ook storing met onze telefoon. Na 2 minuten valt de verbinding weg. HELP!

De oplossing

Graag 2 werkende verbindingssets en een werkende telefoonlijn.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Seinen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Seinen, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  3. Auteur
    Sein1
    Datum
    Snelle reactie. Probleem naar tevredenheid opgelost.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sein1
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen