Opgelost door Telfort: Veel storing tv via glasvezel pakket Telfort

Sein1

Sinds een aantal weken hebben wij veel storing, blokjes en zwart beeld, bij Telfort, abonnement alles in 1 glasvezel. Inmiddels hebben we meerdere malen contact gehad met telfort en hebben we diverse tips gekregen om het te verhelpen. Echter alle tips hebben niet mogen baten en hebben we nieuwe verbindingssets ontvangen. Nu doen er van de 4 ontvangen verbindingssets er maar 2. Deze week wederom contact gezocht met telfort en een mail ontvangen van de helpdesk met een korte handleiding om de verbindingssets te resetten en te updaten. Na dit echter gedaan te hebben mag het wederom niet baten en doen de verbindingssets het nog niet. Help, en het zou wel eenvoudiger zijn als de storingsdienst beter bereikbaar is, in ieder geval 's avonds en in het weekend. Wat nu te doen, want we betalen wel voor 3 alles maar kunnen maar op 1 tv televisie kijken. En naast de problemen met de verbindingssets hebben we ook storing met onze telefoon. Na 2 minuten valt de verbinding weg. HELP!

Graag 2 werkende verbindingssets en een werkende telefoonlijn.

Telfort
    Geachte heer Seinen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Telfort
    Geachte heer Seinen, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Sein1
    Snelle reactie. Probleem naar tevredenheid opgelost.

Sein1

Ook een klacht indienen over Telfort?