Opgelost door Telfort: verficatie fout melding na provider software update in 26 maart 2018

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 303716
Gebruiker
Ambachtsheer2
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Sinds zaterdag, verficatiefout melding gekregen op mobielen apparaat ondanks dat ik mijn passwoor niet gewijzigd. bleek op de webiste was er een software updaten van telfort provider de week daarvoor ( Heb ik gelezen op hun website . Alle pogingen gedaan volgens hun tips en adviezen op hun website voor wifi problemen, werkte niet. Ik had 0900 gebeld op maandag, modem gerest, passwoord terug naar de originele passwoord, het werkte een paar uurtjes. Daarna weer de melding "verificatie fout gekregen ". Heb de modem weer gereset zoals hun had gedaan. Werkte niet weer niet. Ik vind het jammer dat dit gebeurt, en erger dat ik 0900 nummer moet bellen die kost hoop geld, en wedr geholpen na 20 minuten. Daarna kijg ik toch hetzelfde probleem weer. Werkt veel met wifi op mijn mobiel voor pin betalingen van klanten. Had mijn inetrnet bundel allemaal verbruikt door dit verificatiefout probleem.Ik heb uiteindelijk mijn abbonement opgezegd. Misschien tijd voor andere provider. Voor mij geen telfort meer.

De oplossing

Vergoeding voor wat ik allemaal kwijt bent tijdens de storing. met name extra internet bundel aangevraagd aan mijn mobiel aanbieder.

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Ambachtsheer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte mevrouw Ambachtsheer,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    Ook heeft de behandelaar van deze reactie u een e-mail bericht gestuurd met het verzoek dat u contact met haar op neemt.

    Zij is nog in afwachting op uw reactie.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  3. Auteur
    Ambachtsheer2
    Datum
    Beste Telfort,
    Vrijdag tussen 25 mei tussen 14 en 15.30 ben ik telefonisch bereikbaar

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Ambachtsheer2
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen