Klacht Telfort: Verhoging abonnementsgeld Telfort

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 450077
Gebruiker
cmt
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Telfort verhoogd abonnementsgeld en je bent gelijk aantal TV zenders kwijt.

De oplossing

Als wij meer moeten betalen willen wij meer service wat duidelijk tekort schiet.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Uum,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Uum,

    In verband met de behandeling van deze klacht heeft de behandelaar diverse keren geprobeerd u telefonisch te bereiken. Dit is helaas niet gelukt.
    De behandelaar van deze reactie van Telfort heeft u nu een e-mail bericht gestuurd omtrent de tarief verhoging.


    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

Uiteindelijke oplossing

Auteur
cmt
Datum
Uiteindelijke oplossing
slap antwoord
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen