Klacht Telfort: Verhuizing

Klachtnummer
# 69096
Gebruiker
KevinOlderman
Datum
3 reacties

Details

De klacht

hallo Telfort, ik ga misschien over een paar maandjes verhuizen, naar een stad weer nog geen glasvezel ligt... ik heb nu op het moment een glasvezel abbonement...

mijn vraag is dan ook, hoe gaat dit in zijn werk?, kan ik mijn huidige glasvezel abbonement opzeggen?

graag uw antwoord hier te plaatsen, de klanten service hebben mij bij mijn vorige klacht ook niet terug gebeld.

Graag hoor ik antwoord van u

Mvg
Kevin

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Olderman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
  2. Auteur
    KevinOlderman
    Datum
    Dan moeten ze ook bellen he
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Olderman,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen