Klacht Telfort: Verhuizing

KevinOlderman

hallo Telfort, ik ga misschien over een paar maandjes verhuizen, naar een stad weer nog geen glasvezel ligt... ik heb nu op het moment een glasvezel abbonement...

mijn vraag is dan ook, hoe gaat dit in zijn werk?, kan ik mijn huidige glasvezel abbonement opzeggen?

graag uw antwoord hier te plaatsen, de klanten service hebben mij bij mijn vorige klacht ook niet terug gebeld.

Graag hoor ik antwoord van u

Mvg
Kevin

Telfort
    Geachte heer Olderman,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    KevinOlderman
    Dan moeten ze ook bellen he
    Telfort
    Geachte heer Olderman,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?