Opgelost door Telfort: Verkeerd modem ontvangen en zender(s) verdwenen zonder vooropgaaf

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 332807
Gebruiker
knert
Datum
2 reacties

Details

De klacht

In verband met een kapot modem (V8) werd ons een V10 toegezegd. Hierdoor zou wel het abonnement verlengd worden met een jaar.

Resultaat:

- We ontvingen wederom een V8
- Uitgebreid TV pakket, welke we altijd gratis hadden, bleek achteraf zonder vooropgaaf opgezed te zijn waardoor we o.a. History Channel kwijt waren

De oplossing

1. De V10 leveren zoals beloofd.

2. History Channel weer terug in ons pakket. Er is niet gemeld dat deze zender, laat staan zenders, zouden verdwijnen bij verlenging van ons pakket. History is voor ons een van de weinige interessante zenders.

Zo niet dan maken we gebruik van de 14 dagen bedenktijd en wensen we alles te annuleren.

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van den Akker,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    knert
    Datum
    Hierbij een update.

    Telfort heeft contact opgenomen. Ik kan niet anders zeggen dan hulde voor Telfort. Ze hebben geluisterd en al mijn bezwaren bekeken en hersteld.

    Dank Telfort voor alle moeite.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
knert
Datum
Uiteindelijke oplossing
Levering van de V10 conform afspraak. History Channel terug in pakket.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen