Opgelost door Telfort: Verkeerd modem ontvangen en zender(s) verdwenen zonder vooropgaaf

knert

In verband met een kapot modem (V8) werd ons een V10 toegezegd. Hierdoor zou wel het abonnement verlengd worden met een jaar.

Resultaat:

- We ontvingen wederom een V8
- Uitgebreid TV pakket, welke we altijd gratis hadden, bleek achteraf zonder vooropgaaf opgezed te zijn waardoor we o.a. History Channel kwijt waren

1. De V10 leveren zoals beloofd.

2. History Channel weer terug in ons pakket. Er is niet gemeld dat deze zender, laat staan zenders, zouden verdwijnen bij verlenging van ons pakket. History is voor ons een van de weinige interessante zenders.

Zo niet dan maken we gebruik van de 14 dagen bedenktijd en wensen we alles te annuleren.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Van den Akker,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Hierbij een update.

Telfort heeft contact opgenomen. Ik kan niet anders zeggen dan hulde voor Telfort. Ze hebben geluisterd en al mijn bezwaren bekeken en hersteld.

Dank Telfort voor alle moeite.

knert
Levering van de V10 conform afspraak. History Channel terug in pakket.

Ook een klacht indienen over Telfort?