Klacht Telfort: Verloop houdbaarheid extra MB-bundel

Jo

Ik heb onlangs een extra MB-bundel voor mijn mobiele telefoonabonnement besteld en ontvangen. Tot mijn verbazing is deze slechts geldig tot het einde van de maand. Ik vind dit zeer klantonvriendelijkheid. Ik betaal voor een product dat mij (deels) wordt afgenomen als ik het niet binnen een bepaalde termijn verbruik. Mij lijkt het niet meer dan normaal dat de extra bundel MINSTENS een maand geldig is. Waarom blijven MB's en belminuten die standaard bij het abonnement horen wel 3 maanden geldig en deze niet? Erg kromme service. Bovendien was deze tijdelijke houdbaarheid niet vooraf gecommuniceerd toen ik dit aanbod per sms kreeg. Ook dat vind ik niet juist. Ik ben erg teleurgesteld. En dat terwijl ik verder al jaren een tevreden klant ben en Telfort zo nu en dan zelfs aan anderen aanbeveel. Deze 'actie' zal de aanbeveling zeker niet ten goede komen.

Houdbaarheid extra MB-bundel verlengen met minstens een maand. Deze houdbaarheid standaard minstens een maand laten zijn, liefst 3 maanden zoals ook de andere MB's en belminuten binnen de bundel.

Telfort
    Geachte mevrouw Rozenberg-Van Lisdonk,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)