Klacht Telfort: Verrtaging levering internet en TV

Jan-Kees

Na 3 jaar een Telfort abonnement gehad te hebben (TV en internet) ben ik bij Telfort gebleven omdat ze een aantrekkelijk aanbod hadden. Ik heb ruim op tijd aangegeven wanneer ik zou verhuizen en de bevestiging van Telfort is op 7 juni gestuurd.
Toen ik op de dag van de verhuizing (29 juni) met Telfort belde bleek dat er een administratief, systeem technisch (?) probleem was en de levering met 4 werkdagen vertraagd zou worden. Ten eerste had Telfort mij daar ten eerste niet van op de hoogte gesteld en moest ik daar zelf maar achter komen, en ten tweede is het geen pretje om als ondernemer 4 dagen zonder internet te zitten. Het geboden alternatief was de hele zaak annuleren, maar dat brengt natuurlijk geen voordelen, een andere leverancier kan dat niet zo snel rond krijgen.
Telfort, uw oplossing of compensatie?

Compensatie en natuurlijk tijdige levering.

Telfort
    Geachte heer Van Dijk,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Jan-Kees
    Ter informatie: ik moet nu al 5 dagen via mij telefoonabonnement internet op mijn laptop krijgen om te kunnen werken, wat gewoon geld kost.
    Telfort
    Geachte heer Van Dijk,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?