Klacht Telfort: Vervoegd afgesloten internet

Klachtnummer
# 140961
Gebruiker
Gago
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Geachte heer/mevrouw,

Met mijn thuis internet ben ik vorige maand een contract afgesloten bij een andere provider (KPN). Voor het tijdige opzegging mijn huidige internet contract bij Telfort heb ik gebruikgemaakt van de overstapservice. Daarna krijg ik ook een bericht van Telfort dat mijn abonnement bij hun is per 3 december 2015 gaat beeindigen. Zo was het ook de bedoeling bij mijn nieuwe provider. Maar Telfort heeft vervoegd mijn internet stopgezet op 3-11-2015 ongeveer 2,5 week vroeg. Volgens Telfort was het gewoon per vergissing geweest en er ook geen andere oplossing /mogelijkheid mij aangeboden was. Ik heb ook schrijftelij klacht via hun website ingediend maar het is al een weekje dat ik geen gehoor van hun heb. ik wil graag dat mijn klacht goed behandeld wordt bij Telfort en Telfort wordt aansparaakelijk gesteld voor de vervroegde afsluiting mijn internet. Daardoor kon ik thuis niet werken, studeren en ontspannen. Alvast bedankt!

De oplossing

Vergoeding voor de morele schade.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Petrosian,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Petrosian,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Petrosian,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen