Klacht Telfort: Vervoegd afgesloten internet

Gago

Met mijn thuis internet ben ik vorige maand een contract afgesloten bij een andere provider (KPN). Voor het tijdige opzegging mijn huidige internet contract bij Telfort heb ik gebruikgemaakt van de overstapservice. Daarna krijg ik ook een bericht van Telfort dat mijn abonnement bij hun is per 3 december 2015 gaat beeindigen. Zo was het ook de bedoeling bij mijn nieuwe provider. Maar Telfort heeft vervoegd mijn internet stopgezet op 3-11-2015 ongeveer 2,5 week vroeg. Volgens Telfort was het gewoon per vergissing geweest en er ook geen andere oplossing /mogelijkheid mij aangeboden was. Ik heb ook schrijftelij klacht via hun website ingediend maar het is al een weekje dat ik geen gehoor van hun heb. ik wil graag dat mijn klacht goed behandeld wordt bij Telfort en Telfort wordt aansparaakelijk gesteld voor de vervroegde afsluiting mijn internet. Daardoor kon ik thuis niet werken, studeren en ontspannen. Alvast bedankt!

Vergoeding voor de morele schade.

Geachte heer/mevrouw Petrosian,

Geachte heer Petrosian,

Geachte heer Petrosian,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?