Opgelost door Telfort: Verzekering / 24-uurs service / Klachtenafhandeling, het deugt niet!

Beste mensen van Telfort,

Ik ondervind enorme hinder van uw gebrekkige dienstverlening en slechte klantenservice.

kleine samenvatting:
- Verzekerde telefoon Samsung S2 gaat defect
- Smartcare kan niet binnen 24 uur vervangend toestel leveren
- Week later alsnog vervangend toestel ontvangen
- Weer een week later (on)gerepareerd, eigen toestel teruggekregen. Defect bleek niet verholpen!
- Weer gebeld, opnieuw een volledige week gewacht
- Toestel meegegeven aan Smartcare
- Het leentoestel blijkt ook defect. Nu dus helemaal geen toestel!

Ondertussen is er meermaals telefonisch contact geweest, onder andere met mevrouw Debbie Kamphuis van Telfort klantenservice en vandaag 29/08 een dame die heel onduidelijk sprak en het vertikte om haar naam te spellen.

Ook is op 15 augustus een formele ingebrekestelling verzonden, hierop is tot op heden niet gereageerd.

Graag nu een oplossing!

Alle vertrouwen in Telfort verloren.
- Terugbetaling verzekering vanaf start abonnement
- Terugbetaling internetbundel 2 maanden
- Vooruitschuiven van einde contractdatum met één jaar
Dit alles, per direct.

Telfort
    Geachte heer Treffers,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Robberttreffers
    Ik ben op maandag 2 september gebeld door KPN naar aanleiding van mijn klacht. De klacht wordt doorgezet naar Telfort en die gaan binnen 7 dagen reageren.Ben benieuwd!!!.... Ondertussen heeft Telfort nog altijd niet gereageerd op mijn formele ingebrekestelling (15/08) en mijn brief met het verzoek tot ontbinding van het contract (21/08) en dat terwijl ze hebben aangegeven dat ze binnen 10 werkdagen reageren. Heel slecht.Vertrouwen in Telfort is nog niet hersteld.
    Telfort
    Geachte heer Treffers,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Robberttreffers
    Rond 17 september is door Telfort een adequate oplossing geboden. Een eerlijke compensatie is geboden en deze is geaccepteerd. De nazorg was uitstekend, ik ben gebeld door verschillende mensen bij Telfort (en KPN) om te vragen of alles naar wens is verlopen. Erg netjes. Bedankt!

Robberttreffers

Ook een klacht indienen over Telfort?