Klacht Telfort: Voel me opgelicht door Telfort

A v.d. Ven

Werd op 05 december benaderd door Telfort om mijn abonnement internet en vast bellen om te zetten, abonnement was verlopen sinds 19 september 2012. Ik zou hetzelfde abonnement houden, en zou sneller internet krijgen voor 25.80 euro per mnd. incl. btw. Ik ging akkoord mits ik een overeenkomst zou ontvangen en geen uitval van internet zou hebben. Op 12 december 2012 ontving ik een brief dat het nieuwe abonnement op 12 december 2012 zou overgaan, ik had geen modem ontvangen en de verbinding werkte niet meer. Heb voor ongeveer 35 euro gebeld, en kreeg steeds een ander verhaal en werd bedreigd met de deurwaarder. Ik heb mijn abonnement telefonisch en via mail opgezegd op 12 december 2012. Echter kwam het modem na 6 dagen boven water via een buur. Ik heb Telfort gebeld op 18 december 2012, ik zou worden terug gebeld, helaas is dat niet gebeurd. Nu wordt er bijna 40 euro voor abonnement afgehouden. Ik heb dit laten terug boeken. Bel mij met spoed voor oplossing. Ik laat mij niet oplichten.

Een overeenkomst zoals was afgesproken, internet en vast bellen voor 25.80 euro per mnd incl. btw en met vermelding van datum van ingang 12 december 2012, een compensatie van 35 euro voor belkosten. Dan laat ik achterwegen de schade van het niet hebben van 6 dagen internet en telefoon verbinding en uiteraard de slapeloze nachten en ergernis.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Van de Ven,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    A v.d. Ven
    In afwachting van bovenstaande reactie.Met vriendelijke groet,
    A.van de Ven
    A v.d. Ven
    Ik heb tot heden 14 januari 2012 nog geen contact gehad met Telfort (Kpn)A. van de Ven
    A v.d. Ven
    Ben gisteren 21 januari 2013 gebeld door Dhr. Zantingh, het bovenstaande probleem is opgelost en ik heb heden de bevestiging ontvangen. Echter ontvang ik ook heden 22 januari 2013 een brief m.b.t. de nog te betalen kosten, deze moeten worden betaald voor 23 januari 2013, deze brief ik gedateerd op 17 januari 2013. Wederom een geweldige aktie van Telfort gezien het morgen de 23ste is. Ik heb heden 22 januari 2013 het bedrag overgeboekt, heb ik morgen geen internet dan is er echt herrie.
    Telfort
    Geachte mevrouw Van de Ven,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?