Klacht Telfort: Voor de 2e maal NIET vermeld in Telefoongids etc. Gedupeerd omdat de KWEKERS mij niet meer kunnen vinden!

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 181733
Gebruiker
Horst (L)
Datum
4 reacties

Details

De klacht

In de vorige gids en internet werd ik zonder opgaaf van redenen NIET meer opgenomen. De paddenstoelenkwekers in Spanje, etc. dachten dat ik dood was!
Telfort heeft toen mij een 3 maanden gratis Foxsport buitenland gegeven als compensatie. Ik heb nauwelijks gekeken.
Ik wil nu een betere oplossing, want ik ben bekend als docent/consultant in de teelt van paddenstoelen en oud LL en kwekers willen nog wel advies per telefoon, etc.
Het kan toch niet zo zijn dat het niet opnemen van mijn naam aan mij ligt!

De oplossing

Voor de tweede maal vraag ik om een genoegdoening omdat voor mij opname van telefoonnummer en in boek en internet essentieel is! Een kweker weet : Rechsteiner in Horst en is vaak mijn gegevens verder vergeten! Dat kan toch niet voorkomen, gezien de klacht en zogenaamde oplossing door Telfort.
Nieuw voorstel voor Foxsport totaal dan maar en niet voor 3 maanden. Anders overweeg ik andere stappen te nemen! Hoeveel ik misloop aan inkomsten weet ik niet natuurlijk!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Rechsteiner,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort
  2. Auteur
    Horst (L)
    Datum
    De klacht is geaccepteerd en opgelost. Prima medewerkster!
    Ik moet wel weer een jaar wachten op vermelding in Telwefoonboek. Op internet zou ik wel te vinden zijn voor kwekers! Of die mij kunnen vinden is de vraag. Op Google Spanje kijken die en niet op Google Nederland.
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Rechsteiner,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  4. Auteur
    Horst (L)
    Datum
    De klacht is al lang afgehandeld en heb ik ook gemeld.
    Het inloggen gaat steeds fout en daarom heb ik maar gereageerd. Derhalve ik kom volgend jaar weer in telefoonboek. Ik sta en stond wel op Internet. Alleen de buitenlandse kwekers zoeken niet zo maar op Google.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Horst (L)
Datum
Uiteindelijke oplossing Nu sta ik anno 9 augustus 2017 nog steeds NIET in het telefoonboek. Het 3de jaar op rij. Het is toch treurig dat Telfort alle toezeggingen ten spijt mij weer in de kou laat staan?? Ik vraag nu nogmaals maar om een gratis abonnement op Eredivisie live voor het hele seizoen. Afwachten maar, want via het Klachtenformulier van Telfort kwam ik niet verder!
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy