Klacht Telfort: Voor de 2e maal NIET vermeld in Telefoongids etc. Gedupeerd omdat de KWEKERS mij niet meer kunnen vinden!

happy Niet opgelost
Horst (L)

In de vorige gids en internet werd ik zonder opgaaf van redenen NIET meer opgenomen. De paddenstoelenkwekers in Spanje, etc. dachten dat ik dood was!
Telfort heeft toen mij een 3 maanden gratis Foxsport buitenland gegeven als compensatie. Ik heb nauwelijks gekeken.
Ik wil nu een betere oplossing, want ik ben bekend als docent/consultant in de teelt van paddenstoelen en oud LL en kwekers willen nog wel advies per telefoon, etc.
Het kan toch niet zo zijn dat het niet opnemen van mijn naam aan mij ligt!

Voor de tweede maal vraag ik om een genoegdoening omdat voor mij opname van telefoonnummer en in boek en internet essentieel is! Een kweker weet : Rechsteiner in Horst en is vaak mijn gegevens verder vergeten! Dat kan toch niet voorkomen, gezien de klacht en zogenaamde oplossing door Telfort.
Nieuw voorstel voor Foxsport totaal dan maar en niet voor 3 maanden. Anders overweeg ik andere stappen te nemen! Hoeveel ik misloop aan inkomsten weet ik niet natuurlijk!

Telfort
    Geachte heer Rechsteiner,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort
    Horst (L)
    De klacht is geaccepteerd en opgelost. Prima medewerkster!
    Ik moet wel weer een jaar wachten op vermelding in Telwefoonboek. Op internet zou ik wel te vinden zijn voor kwekers! Of die mij kunnen vinden is de vraag. Op Google Spanje kijken die en niet op Google Nederland.
    Telfort
    Geachte heer Rechsteiner,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Horst (L)
    De klacht is al lang afgehandeld en heb ik ook gemeld.
    Het inloggen gaat steeds fout en daarom heb ik maar gereageerd. Derhalve ik kom volgend jaar weer in telefoonboek. Ik sta en stond wel op Internet. Alleen de buitenlandse kwekers zoeken niet zo maar op Google.nl

Horst (L)
Uiteindelijke oplossing Nu sta ik anno 9 augustus 2017 nog steeds NIET in het telefoonboek. Het 3de jaar op rij. Het is toch treurig dat Telfort alle toezeggingen ten spijt mij weer in de kou laat staan?? Ik vraag nu nogmaals maar om een gratis abonnement op Eredivisie live voor het hele seizoen. Afwachten maar, want via het Klachtenformulier van Telfort kwam ik niet verder!