Klacht Telfort: voordelige feestdagen Gigaset AL130A Duo, niet leverbaar

Klachtnummer
# 42250
Gebruiker
Rinie
Datum
1 reactie

Details

Klacht

In de folder van telfort staat bovenstaande gigaset, voor 34,95 inclusief 2 extra handsets.
Deze blijkt alleen leverbaar zonder de extra handsets,
Na diverse kontakten met telfort kun je helaas nergens je klacht kwijt, alleen via e-mail en als je dan iemand aan de lijn krijgt, dan is het van de verkeerde afdeling, die ook niets voor je kan doen. Ze zeggen dat moet je in de winkel regelen, maar dat gaat ook niet.
telfort beroept zich op het feit, dat het onder voorbehoud is van druk- en zetfouten,
maar dit staat niet in de folder vermeld. Heb op 22 november 2013 een contract afgesloten voor alles- in een pakket en op 24 november 2013 een mail gestuurd, waarop pas op 2 december uiteindelijk telefonisch contact is geweest. Ben nu te laat om het contract te laten annuleren.

Gewenste oplossing

Levering van een gigaset met in totaal 3 extra handsers, of bijbetaling van het verschil in prijs als ik hem bij een andere leverancier bestel. Als dit niet mogelijk is annulering van mijn contract voor een alles in 1 pakket.








Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Bastiaanse,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen