Opgelost door Telfort: vreemd nummer

marie

heb een abonnement bij telfort lopen dat nooit van mij is geweest, per toeval achtergekomen en telfort heeft abonnement per direct opgezecht.(nr nooit gebruikt)
maar alle gedane betalingen kan ik naar fluiten omdat telfort zecht dat ik contract heb maar als ik vraag om dat contract zeggen ze staat geen handtekening onder. je bent contract aangegaan bij belcompony ga daar maar achteraan. hoe kan dat nou als ik daar geen contract heb.

zou graag me geld terug willen daar ik dit nr nooit in gebruik of gehad heb.

Telfort
    Geachte mevrouw Van de Laak,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    marie
    ben inmiddels gebeld door telfort en die zeggen dat ik toendertijd een nieuw abonnement ben aangegaan met nr behoud. volgens hun heb ik brief ontvangen dat die niet is goedgekeurd omdat ik nog niet kon overstappen. maar hebben wel een ander nr aangemeld
    Telfort
    Geachte mevrouw Van de Laak,Uw klacht is nog in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    nog steeds wachtend
    Telfort
    Geachte mevrouw Van de Laak,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    marie
    we zijn tot overeen stemming gekomen

marie

Ook een klacht indienen over Telfort?