Klacht Telfort: Wacht al 3,5 week op een nieuw modem van Telfort.

Klachtnummer
# 411696
Gebruiker
M.D. Veldkamp
Datum
1 reactie

Details

De klacht

24-12-2019. Ik wacht al sinds 2-12-2019 op een nieuw modem van Telfort. Reeds 4x contact gehad met de klantenservice. Wordt steeds gezegd dat het modem wordt opgestuurd.

De oplossing

Ik wil graag zo spoedig mogelijk een nieuw modem ontvangen.

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen en zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen om de klacht verder af te handelen.

    Met vriendelijke groet,

    Telfort Webcare

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen