Klacht Telfort: Weer onterecht facturering bedrag van €2,54

Klacht 1
Bij mijn nieuw mobiel abonnement €13,50 per maand stond op de 1e factuur ook een voor mij onbekend bedrag van €2,54 extra er bij op. Ik heb hier over gebeld en het bleek volgens de klantenservice een systeemfout te zijn bij Telfort., bij elk nieuw abonnement zette "het systeem" dit bedrag er standaard extra op.
Er is met mij afgesproken dat ik dit bedrag + hetzelfde bedrag wat al standaard op de nieuwe factuur stond terug betaald zou krijgen op de 2e factuur. Dit is ook gebeurd.
En in het vervolg zou dit bedrag niet weer gefactureerd worden.
HELAAS OP DE 3e FACTUUR STOND WeeeeeeeeR EXTRA €2,54 GEFACTUREERD!!

Telfort ik verwacht dat u dat u nu eindelijk eens uw afspraken en beloftes nakomt. Corrigeer zo spoedig mogelijk bovengenoemd bedrag en haal die standaardfout van €2,54 uit jullie systeem!
Ik bel jullie nieet want het heeft mij al flink wat gekost door al die fouten die jullie maken, en ik als klant hierover heb moeten bellen.
Niet alleen ik heb er een probleem mee maar heb op het forum gelezen dat er nog veel meer abonnees zijn die dit onterecht gefactureerd gekregen hebben! Wij als klant moeten dure telefoon kosten betalen door jullie te moeten bellen! Dat is mooi extra inkomsten voor Telfort! (En dan die abonnees die het niet eens in de gaten hebben dat er onterecht elke maand extra wordt gefactureerd!)

krozema
    Ik ben eerst door kPN gebeld met de mededeling dat ik door Telfort gebeld wordt. Wel gebeld door Telfort maar nog niet gesproken. Mijn voicemail is ingesproken twee keer. Zou handig zijn dat er ook een gratis telefoonnummer genoemd zou worden zodat ik terug kan bellen.
    Afwachten maar weer dat ze weer bellen.

krozema
    Ik heb tel. contact gehad met een medewerker. Hij heeft het een en ander nagezien en met mij afgesproken. Het is nog even afwachten of het daadwerkelijk goed is afgehandeld. Ik heb nog een afspraak telefonisch met deze medewerker op maandag 26 sept. a.s. Hij gaat dan controleren of de factuur daadwerkelijk correct is verwerkt.
    Geachte heer/mevrouw Rozema,

Indien u nog vragen heeft kunt u contact opnemen met de behandelaar van deze reactie.