Klacht Telfort: Wegens immigratie abonnement opzeggen

Mattanja

Ik ga 25 februari 2015 emigreren en heb dan ook bewijs van uitschrijving. Vanaf dat moment heb ik niets meer aan mijn abonnement omdat ik dan in Amerika zit. Alle abonnementen die ik heb zijn op te zeggen als je gaat emigreren behalve mijn telefoonabonnement!
Ik ben al jaren trouwe klant en ze willen me niet tegemoetkomen. Ik wil niet betalen voor iets dat ik niet meer kan gebruiken. Dit is toch geen klantenservice?

Ik zou graag mijn abonnement stopzetten per datum van emigratie zonder afkoopkosten. Ik heb een sim only abonnement en zelf mijn telefoon los gekocht.

Telfort
    Geachte mevrouw Bradley,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Telfort
    Geachte mevrouw Bradley, De behandelaar van Telfort heeft uw abonnement kosteloos met 1 maand opzegtermijn opgeheven.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?