Opgelost door Telfort: wegvallen internet en huistelefoon en mobiele telefoon verbinding

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 165613
Gebruiker
Mrtattoo
Datum
4 reacties

Details

Klacht

Heb sinds kort nieuw apparatuur zoals glasvezel modem router en een sim only abonnement.

Klachten glasvezel aansluiting inclusief huistelefoon:
Verbinding die hapert of wegvalt (werd beloofd dat dat niet geval was)
Huistelefoon die soms gewoon niks doet. ( inclusief noodnummer 112 die ik nodig had)
en de snelheid van mijn glasvezelinternet wordt gewoon afgeknepen.

Klachten mobiele abonnement: zeer slecht internet. Slechte dekking (mijn regio) had bij T-mobile super bereik.
Zelfs wifi via telefoon erg slecht zou zeggen dat het de wifi is maar sinds ik bij telfort zit is het gewoon erg opvallend dat het nu gebeurt

Gewenste oplossing

Gewoon eerlijkheid en er niet omheen draaien.
Of het gehele abonnement per direct stopzetten want dit is mij niet beloofd en er is al eens contact over geweest.
Geboden oplossing
Nu nieuwste wifi router glasvezel gedeelte opgelost. Alleen mobiel nog. P.s zouden jullie van glasvezel of de personeelszaken mij kunnen benaderen. Zou graag als instalatie monteur in deze regio willen werken en dat met een van jullie bespreken.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Opijnen,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Mrtattoo
    Datum
    Wordt er nog weer gebeld? Of een telefonische afspraak?
  3. Auteur
    Mrtattoo
    Datum
    Hallo.
    Kunnen jullie een telefonische afspraak met me maken zodat ik alle tijd heb? Er wordt steeds onverwachts gebeld als er mensen hier zijn.
  4. Auteur
    Mrtattoo
    Datum
    Netjes opgelost. Alleen mobiel abonnement nog niet. Maar kijk het even aan.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen