Opgelost door Telfort: wegvallen internet en huistelefoon en mobiele telefoon verbinding

Mrtattoo

Heb sinds kort nieuw apparatuur zoals glasvezel modem router en een sim only abonnement.

Klachten glasvezel aansluiting inclusief huistelefoon:
Verbinding die hapert of wegvalt (werd beloofd dat dat niet geval was)
Huistelefoon die soms gewoon niks doet. ( inclusief noodnummer 112 die ik nodig had)
en de snelheid van mijn glasvezelinternet wordt gewoon afgeknepen.

Klachten mobiele abonnement: zeer slecht internet. Slechte dekking (mijn regio) had bij T-mobile super bereik.
Zelfs wifi via telefoon erg slecht zou zeggen dat het de wifi is maar sinds ik bij telfort zit is het gewoon erg opvallend dat het nu gebeurt

Gewoon eerlijkheid en er niet omheen draaien.
Of het gehele abonnement per direct stopzetten want dit is mij niet beloofd en er is al eens contact over geweest.
Nu nieuwste wifi router glasvezel gedeelte opgelost. Alleen mobiel nog. P.s zouden jullie van glasvezel of de personeelszaken mij kunnen benaderen. Zou graag als instalatie monteur in deze regio willen werken en dat met een van jullie bespreken.

Telfort
    Geachte heer Opijnen,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Mrtattoo
    Wordt er nog weer gebeld? Of een telefonische afspraak?
    Hallo.
    Kunnen jullie een telefonische afspraak met me maken zodat ik alle tijd heb? Er wordt steeds onverwachts gebeld als er mensen hier zijn.
    Mrtattoo
    Netjes opgelost. Alleen mobiel abonnement nog niet. Maar kijk het even aan.

Ook een klacht indienen over Telfort?