Klacht Telfort: weigeren abonnement

Anoniem

Aanvraag voor sim-only abonnement ad € 7,50 p.mnd ingediend.Geweigerd om reden van door derden verstrekte gegevens in het kader van een risico-analyse. Nadere info opvragen bij afd. Credit Risk Klant Acceptatie. Ik heb geen schulden etc. Gegoogeld ( ("risocoanalyse Telfort") op internet blijkt dit een policy te zijn van Telfort. Meerdere klachten hierover. Men heeft geen interesse in goedkope abonnementen. M.i. misleiding. Er wordt wel geadverteerd met dit abonnement. Wil Telfort nieuwe klanten of liever niet?

Gewoon abonnement verstrekken. Genoemde ontvangen gegevens van derden in het kader van een risico-analyse is een drogreden.
Zo niet, dan geen reclame (meer) maken voor dit abonnement. Dat is pure misleiding.

Telfort
    Geachte Heer Blijdorp,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Anoniem
    Heb gevraagde aanvullingen (adres etc.) geplaatst.
    Telfort
    Geachte heer Blijdorp,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    Ik ben benieuwd of de toezegging wordt nagekomen. Reacties op internet over soortgelijke zaken geven weinig vertrouwen in een zorgvuldige afhandeling door KPN/Telfort.
    Telfort
    Geachte heer Blijdorp,De behandelaar van deze reactie zal binnenkort contact met u opnemen.Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zicht richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Telfort
    Geachte heer Blijdorp,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?