Klacht Telfort: Weigeren gegevens te veranderen na overlijden vader

Jonker

Mijn vader is in 2008 overleden en het abonnoment wat ik gebruik stond onder zijn naam. Inmiddels ben ik een jaar bezig om mij als contracthouder over te zetten. Ik heb het uittreksel uit de overlijdingsakte opgestuurd maar door administratieve fouten wordt het niet opgelost. Ondertussen kan ik wel onder de naam van mijn vader al 3 jaar verschillende producten bestellen maar niet de naam van het contract wijzigen. Medewerkers van Telfort blijven maar zeggen dat ze hier niks aan kunnen doen.

Samengevat: ze weten dat mijn vader is overleden, onder zijn naam kan ik producten bestellen en wijzigingen in het contract maken. Dus met hun medeweten kan ik onder zijn identiteit van alles bestellen maar niet de identiteit veranderen. In het laatste telefonisch gesprek; "Ik vind dit heel erg vervelend maar kan u helaas niet helpen'. En vervolg advies van telfort; "neem maar een advocaat in de arm". Pijnlijk en moedeloos wordt ik hiervan. Inmiddels 15 keer moeten bellen en geen oplossing!

Dat dit fatsoenlijk wordt opgelost waarbij ik geen post meer ontvang onder de naam van mijn vader wat erg pijnlijk is. En dat iemand binnen Telfort dit oplost! Ik heb de overlijdensakte klaarstaan om te mailen maar dit kan niet volgens de medewerker (de heer Berkenkamp) van Telfort. Per post heeft het geen zin want er is niks doorgevoerd in het systeem.

Telfort
    Geachte heer Jonker,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?