Klacht Telfort: weigering acceptatie abonnement

Klachtnummer
# 58083
Gebruiker
Wenbob
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Abonnement aangevraagd voor 300 min./100 sms voor € 8.50 voor 1 jaar vast.
Afwijzing Telfort na risico-analyse 25 jan .2014.
Brief naar Credit Risk voor opheldering 02 apr. 2014 (tot nu toe 22 apr. 2014 geen reactie)
22 apr. 2014 tel. informatie opgevraagd bij Telfort: men vermoed dat op dit huis (betrokken okt.2013) een wanbetaler was gehuisvest?? gevraagd dit aan te passen, maar dat moet via Credit Risk (geen tel.nr. aanwezig)

De oplossing

Aanpassing; nieuwe bewoner op dit adres! en goedkeuring abonnement

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van Asperen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen