Klacht Telfort: Weigering om snelle en adequate hulp te bieden bij mijn internetproblemen.

A.J.M. van de Sande

Heb al vele jaren Alles-in-1-abonnement bij Telfort. Al sedert begin dit jaar veel problemen met ontvangst signaal. Veelvuldig contact gehad met Klantenservice en de door hen voorgestelde standaardoplossingen uitgevoerd. Tevens al 2x modem vervangen en 2x monteur op bezoek gehad. Uitval signaal neemt alsmaar in hevigheid en frequentie toe. Inmiddels wel met Klantenservice overeenstemming bereikt over feit dat het een probleem van TELFORT is en dat er een monteur moet komen om dat op te lossen. Echter, TELFORT stelt dat dat nu niet kan vanwege de corona en dat men mij als oplossing kan bieden om mij zo spoedig mogelijk na 1 juli 2020(wanneer exact is onbekend) in te plannen voor bezoek door monteur. Dit is een onwrikbaar standpunt: het feit dat ik ten volle bereid ben om ruimschoots 1,5 meter af strand te houden bij monteursbezoek, de versoepelingen van de lockdown in verschillende sectoren en de toenemende uitval brengen TELFORT niet op nader gedachten. IK VOEL MIJ DUS TOTAAL NIET GEHOLPEN !! Telfort verschuilt zich ten onrechte achter corona want bij KPN gaan er wel monteurs op huisbezoek. Men redeneert kennelijk; waar een wil is, moet die weg in plaats van: waar een wil is, is een weg ! TELFORT is totaal niet bereid om met mij als klant mee te denken richting een adequate en snelle oplossing.

Ik wil PER DIRECT een bekwame monteur thuis ontvangen die mijn internet -en tv-problemen definitief en snel oplost. Verder een vergoeding voor ondervonden ongemak, frustratie en woede !
Bij brief van 30 mei j.l. heb ik hierover al een klacht bij TELFORT ingediend. Tot op heden geen enkele reactie daarop ontvangen.

Geachte heer/mevrouw Van de Sande,

Geachte heer Van de Sande,

De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten tot uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.

Geachte heer Van de Sande,

De behandelaar van deze reactie van Telfort heeft u inmiddels weer gesproken en een definitieve coulance aangeboden.

A.J.M. van de Sande
Technisch gezien is de klacht eindelijk opgelost. TELFORT weigert echter aan mijn verzoek om een coulance-vergoeding conform mijn eerste bericht tegemoet te komen en dat vind ik meer dan SCHANDALIG. Ik ben maandenlang aan het lijntje gehouden en afgepoeierd en nu is gebleken, dat de problemen veroorzaakt werden door een fout van een monteur van TELFORT doordat hij de verkeerde kabel in mijn meterkast had aangesloten. Stuitend vond ik ook de onwil om veel eerder dan 17 juni mee te werken aan het inzetten van een monteur waarbij men zich steeds verschool achter corona, corona en nog eens corona. Echt een redenering in de trant van "waar een wil is, moet die weg" in plaats van "waar een wil is, is een weg". Ook de weigering om mij in contact te brengen met iemand met echte bevoegdheden/een leidinggevende heb is als stuitend ervaren. Enorme uitingen van minachting jegens klanten, klanten die -vergeet dat niet - ervoor zorgen dat uw uw dagelijks brood bij Telfort kunt verdienen. 24/6/20

Ook een klacht indienen over Telfort?