Opgelost door Telfort: Weinig medewerking, slechte service

avdb1

Ik schrijf dit namens mijn verstandelijk gehandicapte broer, die ineens erg hoge rekeningen had van Telfort. Bleek dat er elke keer een of ander 0906 nummer in zijn bellijst stond, terwijl hij hier zelf niets van weet. Ik heb dit gemeld bij Telfort en ze gingen het uitzoeken ze zouden mij wat laten weten. Om een lang verhaal kort te maken ze doen er niets aan en we moeten het ook allemaal gewoon betalen. Met deze simkaart is dat nummer blijkbaar gebeld, dus kunnen zij er verder niets aan doen. Nu staan er nog 2 hoge rekeningen open, waarvan de laatste een afkoopsom is van het contract. Nu blijkt, hebben ze automatisch terwijl het nummer geblokkeerd was het contract verlengd. Dus die is nu net ingegaan en moet mijn broer 571,34 betalen om het af te kopen. Ik vind het belachelijk dat als je als Telfort weet dat er problemen zijn, je wel contact gaat opnemen om een contract te verlengen, maar niets meldt over de hoge rekeningen die nog openstaan. Lekker makkelijk geld innen....

Een gewenste oplossing voor ons zou zijn dat sowieso de verlenging van het contract ongedaan wordt gemaakt en dat mijn broer die laatste rekening met de afkoopsom niet hoeft te betalen. De andere rekening het liefst ook niet, omdat mijn broer dit nummer niet gebeld heeft en dus ook niet weet waar deze hoge rekeningen vandaan komen.

Telfort
    Geachte mevrouw Van den Berg,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    avdb1
    Deze klacht is nog niet afgehandeld. Ik heb contact gehad met KPN en ze gaan dit nog verder onderzoeken. Ze zouden nog contact met me opnemen, dus ben benieuwd.
    Telfort
    Geachte mevrouw Van den Berg, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    avdb1
    Ik heb een mail gestuurd naar KPN nadat ik ze telefonisch gesproken hadden. Hier heb ik nooit een reactie op gekregen en dan krijg ik nu opeens dat alles is opgelost? Heel apart!
    Zou prettig zijn als je niet hele tijd van het kastje naar de muur wordt gestuurd en dat ze het werkelijk oplossen.
    Telfort
    Geachte mevrouw Van den Berg, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    avdb1
    Ik wacht nog steeds op reactie.
    Telfort
    Geachte mevrouw Van den Berg, De behandelaar van deze reactie heeft u inmiddels gesproken.Indien u hem nog weer wil spreken, kunt u hem rechtstreeks telefonisch bereiken via telefoonnummer 070-343 20 23.Met vriendelijke groet, KPN Klantenreacties CMT
    avdb1
    Reactie van KPN gehad, ze hebben het netjes opgelost. Zeker tevreden over de afhandeling met KPN!

avdb1

Ook een klacht indienen over Telfort?