Opgelost door Telfort: Wel afsluiten niet aansluiten

# 20006
Anoniem

Ik probeer over te stappen op Telfort. Ik vulde hiertoe in december een internetformulier in , waarin ik aangaf per 22 februari over te willen stappen en dat Telfort mijn oude contract mocht opzeggen. Ik kreeg als reactie van Telfort een contract per 9 januari en een opzegging bij mijn oude provider op die datum. Gebeld en aangegeven dat dit niet de bedoeling was omdat dit onnodig geld kost. Wijzigen kon niet; ik moest mijn oude contract annuleren en een nieuw aanvragen,dan zou ook de opzegging geannuleerd worden. 9 januari jongstleden valt alles thuis uit (triple play) en blijkt dat de opzegging helemaal niet geannuleerd is. Bellen met Telfort helpt niet; de eerste lijn van de helpdesk kan me niet helpen. Twee mailtjes en een aangetekende brief met het verzoek eerder aan te sluiten en mijn kosten te vergoeden blijven onbeantwoord. Gevolg van deze fout/misverstand is dat wij anderhalve maand geen tv, telefoon en Internet hebben. Wat o.a.onhandig is omdat we deels thuiswerken.

Graag binnen een paar dagen aansluiten en onkosten vergoeden. Als dit niet kan graag tijdelijk een HSPA of LTE modem leveren ter overbrugging t/m 22 februari

Telfort
    Geachte heer Devilee,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
    Anoniem
    Ik heb inmiddels contact gehad met KPN en vervolgens met een medewerker van Telfort. Klachtoplossing loopt niet naar wens. Het mantra ' we kunnen u niet voor 22 februari aansluiten' blijft herhaald worden. 80 euro onkostenvergoeding aangeboden gekregen, maar dat staat niet in verhouding tot de last hiervan en financiële compensatie lost het probleem maar voor een klein deel op. Ik blijf hopen op een snelle goede oplossing en begrijp de de aanhoudende stugge opstelling van Telfort niet.
    Telfort
    Geachte heer Devilee,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Anoniem
    Op zich is alles goed afgehandeld. Bezwaarlijk aan de gang van zaken is dat bemiddeling door dit klachtenkompas nodig is. Als Telfort haar eerstelijns medewerkers van de klantenservice beter ondersteunt met troubleshooters in een tweede lijn had dit niet nodig geweest. Aangezien een Telfort winkel in Leiden beter op de hoogte was van de status van mijn aansluiting dan de troubleshooter van Telfort, is mijn conclusie dat de communicatie intern ' voor verbetering vatbaar' is.

Anoniem

Ook een klacht indienen over Telfort?