Opgelost door Telfort: Wel cashback gehad, maar niet het beloofde beltegoed van EUR. 20

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46958
Gebruiker
MFM
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Op 4 november 2013 een Acer Z130 gekocht bij Kijkshop en ingeschreven op de cashback- en beltegoed actie op www.prepaidkorting.nl (.. 40 euro cashback, en 20 euro beltegoed).

De cashback heb ik inmiddels gekregen, maar het beltegoed nog altijd niet. Na contact gezocht te hebben met de klantenservice van www.prepaidkorting.nl is mij gemeld dat men reeds op 10 december opdracht heeft gegeven aan Telfort om het beltegoed te storten, maar tot op heden heb ik nog altijd niets ontvangen. Nu verwijst www.prepaidkorting.nl me door naar Telfort, zonder een naam / telefoonnummer / dossiernummer / etc.

1. www.prepaidkorting.nl geeft aan me niet meer te kunnen helpen
2. De klantenservice van Telfort gebeld, maar deze kunnen me ook niet helpen
3. Kijkshop geeft ook niet thuis en verwijst me door naar www.prepaidkorting.nl

Met andere woorden; sorry klant, zoek het maar uit en succes verder!

De oplossing

Ik wil het beltegoed waar ik recht op heb.

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van der Kallen,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van der Kallen, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  3. Auteur
    MFM
    Datum
    Er is voorgesteld om het beltegoed op de rekening te storten, waarmee ik akkoord ben gegaan. De klacht blijft echter openstaan tot het moment dat de betaling daadwerkelijk is ontvangen.
  4. Auteur
    MFM
    Datum
    Conform afspraak het beltegoed op mijn bankrekening gestort gekregen. Bedankt KPN voor deze goede afhandeling.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
MFM
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy