Klacht Telfort: Wettelijke bedenktijd van 14 dagen na hun telefonische gesprek genegeerd

Klachtnummer
# 424374
Gebruiker
Gebruiker1574257549
Datum
2 reacties

Details

De klacht

3 februari om 16.30 uur ben ik gebeld door callcenter Telfort. Zij gaf aan dat de adsl verbinding gebruik binnenkort niet meer wordt ondersteund. Onderhoudsintensief en storingsgevoelig zou zijn en dat ik glasvezel moest kiezen. Dat zou ik ook in een vooraankondiging hebben kunnen lezen. In dit gesprek heb ik een aantal keren aangegeven niet blij te zijn met de verandering. Er is geen technische uitleg gegeven. Termijn van monteur werd in dit gesprek "afgesproken".
11 febr kreeg ik een sms dat het installatiepakket werd gestuurd en router staat nu nog in slaapkamer. Klantenservice aantal keren na 11 febr. benaderd. Antwoord: UTP kabel werd niet door ADSL buis getrokken. Aantal keren aangegeven dat ik gewoon weer terug wil naar oude situatie. Wilde graag het audiofragment van het gesprek. Kon niet. 14 febr. nogmaals aangegeven dat ik van beslissing terug wil komen. Wilko van de klantenservice raadpleegde keer de achterban. Hij beweerde dat technisch gezien de beslissing niet meer teruggedraaid kon worden. Ik gaf toen aan dat mijn wettelijke termijn van 14 dagen werd doorkruisd. Het is immers 11 dagen geleden. Dus binnen de wettelijke termijn om afspraak terug te draaien. Ook was hij niet op de hoogte dat de meterkast buiten het appartement ligt. Ik had keuze opzeggen of situatie accepteren. Voel me echt gedwongen om iets te accepteren wat ik niet wil. Niet iedereen is even assertief en staat misschien niet zo sterk in schoenen.
Uren mee bezig.

De oplossing

Dat kan dus blijkbaar niet meer???

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Aken,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

  2. Auteur
    Telfort
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer Van Aken,

    Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Wij verzoeken u de afhandeling van de klacht van onze medewerker te beoordelen.

    Bedankt voor uw medewerking.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort )

Ook een klacht indienen over Telfort?