Opgelost door Telfort: WiFi traag

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 280422
Gebruiker
Gert
Datum
2 reacties

Details

Klacht

De WiFi is bij ons zeer traag de laatste tijd. Bij de test via de link op Telfort.nl komt de downloadsnelheid op 1,2 Mbps. Upload hoef je al niet op te wachten. Zie bijgaande screenprints. De router is een Experia Box V8 die we in bruikleen van Telfort hebben. We hebben een glasvezel alles-in-één abonnement (30 Mbps)

Gewenste oplossing

Met deze of een andere router willen we een voor ons abonnement maximale up- en downloadsnelheid hebben.
Geboden oplossing
Direct een nieuwe (nieuwste model) router ontvangen
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Kiks,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  2. Auteur
    Gert
    Datum
    Perfect. Direct een nieuwe router ontvangen. Zonder moeilijkheden aangesloten. Op mijm 50mbit abonnement meet ik nu op WiFi 44mbit. Dit was 1,6mbit.
    Helemaal goed zo!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen