Klacht Telfort: Wij moeten voor een heel jaar betalen terwijl wij geen klant meer zijn.

Klachtnummer
# 197307
Gebruiker
Boorder
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Wij zijn na 3 maanden klant te zijn geweest van telfort toen opgestapt naar een ander, telfort bracht te hoge rekening in rekening terwijl er anders was afgesproken.
Ik had een meisje aan de lijn waar ik tegen had gezegd waarom wij hadden op gezegd en ik zou terug gebeld worden dus niet.
Later heb ik zelf nog maar een keer terug gebeld weer alles uit gelegd,( over het wegvallen van het internet/ tv die steeds stilviel, en dat de telefoonrekening werd af gerekend als mobiel bellen terwijl ik met de huistelefoon belde.
Vervolgens werd ik de wacht gezet die nog eens 10 min duurde en toen heb ik maar opgehangen.

De oplossing

Ik wil niet voor een heel jaar betalen terwijl ik er geen gebruik van maak.
In de overeenkomst staat er ook niks in over eerder opzeggen en dat je dan toch voor het hele jaar moet betalen.

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)