Opgelost door Telfort: Wil graag mail

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 16026
Gebruiker
j.w.
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Wil graag een mailtje dat mijn klacht binnen 5 dagen behandeld wordt anders moet ik voor de 3e keer en dan hier mijn verhaaltje doen.

De oplossing

4 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Lambeck,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
  2. Auteur
    j.w.
    Datum
    Stuur me geen ander modem maar pas de prijs aan en vergoedt me 3 maanden het verschil met instapinternet.
  3. Auteur
    j.w.
    Datum
    Vreemd dat je 5 werkdagen noemt en je ook daar niet aan houdt.
  4. Auteur
    j.w.
    Datum
    Staat er op 24-11 al een mailtje op hun eigen adres dat ik nooit gebruik over wijziging abonnement. Maar het is dezelfde alleen de prijs is anders, beetje sneaky.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
j.w.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Telfort?