Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: Wil mijn fox sport terug.
Details
Klacht
Enkele weken geleden over gestapt van adsl naar glasvezel omdat het volgens Telfort beter zou zijn,(Daarvoor nooit problemen gehad) ze hadden beloofd dat alles bij het oude zou blijven zoals ook mijn combi voordeel waardoor ik fox sport gratis zou behouden.Inmiddels heb ik ik nog steeds geen fox sport en dus hierover al enkele malen gebeld en al enkele malen beloofd dat het goed zou komen telkens weer gebeld en het resultaat was alleen dat ze mij iedere keer af melden en weer aanmelden krijg ook telkens E-mailtjes dat ze mij weer hebben afgemeld en weer hebben aangemeld en E-mailtjes gefeliciteerd met uw combi voordeel.Ik heb vrijdag uit ellende maar een fox sport wedstrijd gekocht via internet dat werkte tenminste.
Vandaag weer eens gebeld en wat dacht je krijg ik weer een E-mail met het bericht we hebben je weer afgemeld en weer aangemeld om de combi voordeel en fox sport,sinds ik het glasvezel heb alleen maar ellende met telfort.
Beste Telfort het enige dat ik vraag,los dit op en ik wil mijn combi voordeel terug met fox sport en maak die beloftes waar die ze tot nu hebben gedaan toen ik diverse keren heb gebeld.
Gewenste oplossing
Het snel gaat oplossen.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.