Opgelost door Telfort: Wil mijn fox sport terug.

content Opgelost
# 320957
martin

Enkele weken geleden over gestapt van adsl naar glasvezel omdat het volgens Telfort beter zou zijn,(Daarvoor nooit problemen gehad) ze hadden beloofd dat alles bij het oude zou blijven zoals ook mijn combi voordeel waardoor ik fox sport gratis zou behouden.
Inmiddels heb ik ik nog steeds geen fox sport en dus hierover al enkele malen gebeld en al enkele malen beloofd dat het goed zou komen telkens weer gebeld en het resultaat was alleen dat ze mij iedere keer af melden en weer aanmelden krijg ook telkens E-mailtjes dat ze mij weer hebben afgemeld en weer hebben aangemeld en E-mailtjes gefeliciteerd met uw combi voordeel.Ik heb vrijdag uit ellende maar een fox sport wedstrijd gekocht via internet dat werkte tenminste.
Vandaag weer eens gebeld en wat dacht je krijg ik weer een E-mail met het bericht we hebben je weer afgemeld en weer aangemeld om de combi voordeel en fox sport,sinds ik het glasvezel heb alleen maar ellende met telfort.
Beste Telfort het enige dat ik vraag,los dit op en ik wil mijn combi voordeel terug met fox sport en maak die beloftes waar die ze tot nu hebben gedaan toen ik diverse keren heb gebeld.

Het snel gaat oplossen.
De klacht is naar behoren opgelost.

Telfort
    Geachte heer Van Akkeren,

KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Alweer problemen bij Telfort,
    Ze hadden het eerst opgelost bij Telfort en nu hebben ze weer het fox sport kanaal uitgezet terwijl ik eerst bericht kreeg een week geleden dat ze fox sport weer aangesloten hadden en nu hebben ze het weer uitgezet.
    Ik wordt hier zo moe van kunnen ze het daar dan niet gewoon oplossen.
    martin
    Vanmorgen weer gebeld met Telfort weer hetzelfde antwoord weten niet waar het aan ligt wordt weer doorgegeven naar een andere afdeling weer een week geen fox sport ze sturen en beloven van alles maar telkens geen resultaat kpn doe hier eens iets aan want ik wordt hier echt moe van.

Ook een klacht indienen over Telfort?