Opgelost door Telfort: Wil mijn fox sport terug.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 320957
Gebruiker
martin
Datum
3 reacties

Details

Klacht

Enkele weken geleden over gestapt van adsl naar glasvezel omdat het volgens Telfort beter zou zijn,(Daarvoor nooit problemen gehad) ze hadden beloofd dat alles bij het oude zou blijven zoals ook mijn combi voordeel waardoor ik fox sport gratis zou behouden.
Inmiddels heb ik ik nog steeds geen fox sport en dus hierover al enkele malen gebeld en al enkele malen beloofd dat het goed zou komen telkens weer gebeld en het resultaat was alleen dat ze mij iedere keer af melden en weer aanmelden krijg ook telkens E-mailtjes dat ze mij weer hebben afgemeld en weer hebben aangemeld en E-mailtjes gefeliciteerd met uw combi voordeel.Ik heb vrijdag uit ellende maar een fox sport wedstrijd gekocht via internet dat werkte tenminste.
Vandaag weer eens gebeld en wat dacht je krijg ik weer een E-mail met het bericht we hebben je weer afgemeld en weer aangemeld om de combi voordeel en fox sport,sinds ik het glasvezel heb alleen maar ellende met telfort.
Beste Telfort het enige dat ik vraag,los dit op en ik wil mijn combi voordeel terug met fox sport en maak die beloftes waar die ze tot nu hebben gedaan toen ik diverse keren heb gebeld.

Gewenste oplossing

Het snel gaat oplossen.
Geboden oplossing
De klacht is naar behoren opgelost.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

3 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Van Akkeren,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    martin
    Datum
    Alweer problemen bij Telfort,
    Ze hadden het eerst opgelost bij Telfort en nu hebben ze weer het fox sport kanaal uitgezet terwijl ik eerst bericht kreeg een week geleden dat ze fox sport weer aangesloten hadden en nu hebben ze het weer uitgezet.
    Ik wordt hier zo moe van kunnen ze het daar dan niet gewoon oplossen.
  3. Auteur
    martin
    Datum
    Vanmorgen weer gebeld met Telfort weer hetzelfde antwoord weten niet waar het aan ligt wordt weer doorgegeven naar een andere afdeling weer een week geen fox sport ze sturen en beloven van alles maar telkens geen resultaat kpn doe hier eens iets aan want ik wordt hier echt moe van.

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen