Klacht Telfort: Wil niet dagen zonder internet zitten, wil graag een oplossing.

Klachtnummer
# 358313
Gebruiker
A. Basari
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bekabeld internet sinds gisteren 29 maart uitgevallen, vandaag gebeld om het probleem op te lossen.
Krijg door dat ze vanwege een storing in een of ander systeem de vragenlijst niet kunnen invullen en dus mij niet kunnen helpen???
Of ik maandag maar wil terug bellen!
Hopelijk werkt hun systeem dan weer.

De oplossing

Mensen niet afhankelijk laten zijn van het invullen van vragenlijsten om geholpen te kunnen worden.

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Basari,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?