Klacht Telfort: Winkelpersoneel in Enschede

Klachtnummer
# 153235
Gebruiker
slamani
Datum
5 reacties

Details

De klacht

ik ben naar Telfort winkel in Enschede voor abonnement verlengen,ik zag een prijs ,maar na een vraag was een ander prijs ,en daarna moest ik een cent pinnen om te kijken of alles klopt met mijn bank gegevens,maar na pinnen was bedrag heel anders eerste was 13 euro en dan 14 euro en na pinnen krijg ik te horen dat het abonnement is 20 euro en niet 13 of 14 euro ,ik vraag mij af waarom doen ze bij Telfort altijd zo en dit is niet eerst keer voor mijn vorige jaar ook het zelfde ook met hetzelfde persoon van Telfort,

ik ga echt niet meer naar Telfort slecht winkelpersonnel ,voor mij als een stagiaire was geen probleem maar hier gaat om iemand die daar lang werkt,en behandel klanten als een kind of erg voor mij niet meer Telfort en echt Goedkoop is duurkoop,

De oplossing

Respect de klant, ... duidelijk prijs,personeel goed opleiden

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

5 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Siamani,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    slamani
    Datum
    Het gaat hier om Telfort winkel en niets met KPN hier nog bewijs dat telfort geen respect voor klanten heeft
  3. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte Slamani,

    De behandelaar van deze reactie van Telfort heeft u inmiddels gesproken.

    Namens Telfort nogmaals excuses voor de onjuiste informatie die u heeft gekregen in de Telfort winkel bij het verlengen van uw abonnement van mobiel.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)
  4. Auteur
    slamani
    Datum
    MIJN KOLACHT KOMT NOG IN KRANT VOOR HEEL NEDERLAND
  5. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Slamani,

    Uw reactie is voor kennisgeving aangenomen.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen