Klacht Telfort: Zeer respectloos behandeld

Klachtnummer
# 72780
Gebruiker
Paul frische
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Naar aanleiding van een vraag over een factuur wat veel te hoog is en niet herleidbaar (extra kosten)voor de twede maand achter elkaar , word mij de hoorn neer gelegd als ik zeg dat dit niet kan . Ongelofelijk al 8 jaar klant dn er word gewoon wat afgeschreven ineens wat nietvte herleiden is! Vervolgens een grote mond en hoorn erop . Nog nooit zo respectloos behandeld . Klaar ermee

Paul Frische 0621873761

De oplossing

Neem contact met mij op wbt factuur , ik wil mijn geld terug !
Ik wil excuus hoe ik behandeld ben !! Dit pik ik niet!!!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Frische,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen