Klacht Telfort: zeer slecht bereik sinds enkele maanden in Venlo 5914

shikimiki21

al zeker 15 jaar klant van Telfort, moet ik nu zeggen, dat het me de st... uit komt. ZOOOOO ontzettend slecht bereikbaar met telefoon, ECHT EEN RAMP. en ik ben niet de enige!!

beter bereik, extra zendmast??? ik wil van mijn contract af

Telfort
    Geachte mevrouw Bodde,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    shikimiki21
    Weer allemaal gegevens invullen, via een link die niet werkt. Mail kan niet beantwoord worden. Altijd hetzelfde! Als ik toch aangeef, dat ik EN meerderen, slechter bereik hebben, sinds dat telfort 4 heeft, zeg ik dat niet zomaar! Gewoon bereik verbeteren, meer word er niet gevraagd. Sim van toestel veranderd, blijft slecht
    Telfort
    Geachte mevrouw Bodde, De behandelaar van deze reactie zal binnenkort weer contact met u opnemen. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?