Klacht Telfort: zeer slechte services

Klachtnummer
# 364838
Gebruiker
jodi55
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Zeer slechte services,simpele verhuizing en een week later nog geen internet..al met al wel 2 uren getelefoneerd met hun.Monteur zal binnen 3 dagen terug bellen,dus niet:(Weer een half uur aan de lijn en de monteur belt terug met aanbod:zou niet weten wanneer u weer internet krijgt, we hebben het druk.Ik ben gelijk naar ziggo over gestapt.

Gewenste oplossing

Dat hoeft niet meer, ziggo kon het hier binnen 1 dag aan sluiten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Schonewille,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen