Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Opgelost door Telfort: Zelf aansluiten van interactieve tv, geen codes en geen monteur toch 20 euro betalen
Details
Klacht
Ik weet dat telfort deze 20 euro niet berekend voor de monteur (was gratis) maar nu hebben we zelf moeten bellen met telfort, we hebben geen codes via post gekregen. Monteur belde later dan geplant. Hadden de spullen al enige tijd in huis en we hoorden maar niks.Dus bellen met telfort, nu werkt het keuze menu niet dus moesten we ook nog mobiel bellen (extra kosten) daar kregen we te horen dat het moest werken, en er een monteur moest bellen met ons. Niks van dit alles dus. We hebben de code toen telefonisch door gekregen en na invoering werkte het allemaal.
Een dag later belt de monteur maar dat was niet meer nodig we hadden alles zelf al geregeld. Nu vraag ik me toch sterk af waarvoor telfort die 20 euro berekend als je overal zelf achteraan moet.
Als we niet gebeld hadden vraag ik me af of het nu ook gewerkt zou hebben, maar wel betalen vanaf dag 1 dat hun denken dat het allemaal werkt. Toch vreemd.
Zou graag weten hoe dat zit.
- Status
- opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.