Opgelost door Telfort: Zelf aansluiten van interactieve tv, geen codes en geen monteur toch 20 euro betalen

Bibi-Jane Davelaar

Ik weet dat telfort deze 20 euro niet berekend voor de monteur (was gratis) maar nu hebben we zelf moeten bellen met telfort, we hebben geen codes via post gekregen. Monteur belde later dan geplant. Hadden de spullen al enige tijd in huis en we hoorden maar niks.

Dus bellen met telfort, nu werkt het keuze menu niet dus moesten we ook nog mobiel bellen (extra kosten) daar kregen we te horen dat het moest werken, en er een monteur moest bellen met ons. Niks van dit alles dus. We hebben de code toen telefonisch door gekregen en na invoering werkte het allemaal.

Een dag later belt de monteur maar dat was niet meer nodig we hadden alles zelf al geregeld. Nu vraag ik me toch sterk af waarvoor telfort die 20 euro berekend als je overal zelf achteraan moet.

Als we niet gebeld hadden vraag ik me af of het nu ook gewerkt zou hebben, maar wel betalen vanaf dag 1 dat hun denken dat het allemaal werkt. Toch vreemd.

Zou graag weten hoe dat zit.

Telfort
    Geachte mevrouw Davelaar,KPN heeft uw klacht ontvangen. Echter hebben wij geen naam, adres, woonplaats en telefoonnummer gegevens van u ontvangen. Wilt u deze alsnog aan ons doorgeven zodat we de klacht in behandeling kunnen nemen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    B. Davelaar
    Rooseveltstraat 19
    7002 DH Doetinchem
    0314-785445
    Telfort
    Geachte mevrouw Davelaar,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Bibi-Jane Davelaar
    Heb nog geen bericht ontvangen over de afhandeling, het draait maar dat is helemaal zelf geregeld. Blijf het onzin vinden dat je dan kosten moet betalen voor aansluiting van alleen een schakelaar omzetten.
    Telfort
    Geachte mevrouw Davelaar,Uw klacht is in onderzoek bij onze behandelaar. Mocht u nog vragen en/of opmerkingen hebben dan kunt u zich richten op uw behandelaar of een e-mailbericht sturen naar krcmt@kpn.com.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    In afwachting
    Telfort
    Geachte mevrouw Davelaar,Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT
    Bibi-Jane Davelaar

Ook een klacht indienen over Telfort?