Opgelost door Telfort: Zie mail CM130617000219 na 10 werkdagen pas antwoord ?????

J

Ik zou graag dat dit verzoek wordt uitgevoerd.

Is gebeld met klantenservice en moest deze 1305018494 annuleren en nieuwe bestelling plaatsen welke ik door heb gegeven aan jullie via mail op jullie site, dit nummer gekregen CM130617000219.

Kan geen 10 werkdagen wachten aangezien verlengde abonnement welke ik moest annuleren 26-6-2013 in zou gaan.

Door een storing bij jullie kon het niet gelijk veranderd worden ofzo en ik wel zeker wil zijn dat het goed gaat.

Verzoek uitvoeren kon niet worden teruggebeld door jullie omdat jullie een storing hebben.

Dit probleem moet voor 26-6-2013 zijn opgelost aangezien anders verkeerde abonnement in gaat.

Telfort
    Geachte heer/mevrouw Van Eldik,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    J
    Telfort heeft de klacht zeer goed opgelost.Kan verlenging veranderen ze hebben de vorige geannuleerd. Telfort super bedankt top service goed opgelost.

J

Ook een klacht indienen over Telfort?