Opgelost door Telfort: zo ga je niet met trouwe klanten om!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 133664
Gebruiker
Diepenbrock
Datum
2 reacties

Details

Klacht

In januari 2008 ging Tiscali verder onder de naam Telfort en kreeg ik een T4 ADSL abon. De beloofd downloadsnelheid van 20 Mbps bleek in werkelijkheid een schamele 11 Mbps te zijn !
In april 2015 werd ik benaderd met een fantastische aanbieding... ons Internet Totaal pakket/20 Mb Download kon worden omgezet naar Internet Standaard met een Downloads van 30 Mb...en ik ging nog € 2,= minder betalen ook. Ik dacht toen... uh meer snelheid voor minder geld, laten we dat maar doen... wist ik veel!
De beloofd downloadsnelheid van 30 Mbps bleef 11 Mbps! ja meneer oude koperen leidingen hé. Heb maar niet verder aangedrongen. Bij mijn pensionering kreeg ik een prachtige 55" OLED Smart televisie maar met mijn Digitenne TV zijn de beelden zeer wazig en Wifi via mijn Telfortmodem is één groot drama omdat 11 Mbps Downl. veel te weinig is. De Retentieafd. blijft onverbiddelijk...we moeten maar 6 maanden naar een wazig TV scherm zitten staren of de € 170,= (volledige abonnement) afkopen!!

Gewenste oplossing

Heb me bij het aangaan van de nieuwe verbintenis mij totaal niet gerealiseerd dat ik weer een jaarcontract kreeg... ik kon immers al zo'n 10 jaar - per maand opzeggen!!
De A-DSL van Telfort zal, al neem ik een 200MB pakket, altijd die lullige 11Mb download snelheid geven. Om sneller internet op mijn woonadres te realiseren ben ik aangewezen op Ziggo die de snelheden wél waar kan maken d.m.v. doorgifte via de Kabel.
Dus Telfort/KPN strijk eens met de handen over het hart en laat ons gewoon snel kunnen genieten van TV beelden in HD kwaliteit !!!
(we hebben ook 2 mobiele abonnementen van KPN in gebruik) ...misschien helpt dit?
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Telfort hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

2 reacties

  1. Auteur
    Telfort
    Datum
    Geachte heer Piscaer,

    KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnenkort contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.

    Met vriendelijke groet,

    KPN Klantenreacties CMT (namens Telfort)

  2. Auteur
    Diepenbrock
    Datum
    Telfort heeft mijn klacht naar volle tevredenheid opgelost. Daar ben ik Telfort zeer erkentelijk voor. Ik vind het alleen jammer dat er een 'pressiemiddel' als klachtenkompas voor nodig was om tot een overeenstemming te komen. Hoe dan ook, erg content!

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Telfort?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen