Klacht Telfort: Zoveelste keer zonder werkende televisie en internet

Laura

Wij hebben een jaarcontract en Telfort weigert ons te laten overstappen ookal hebben we continu storingen. Nu weer een week vol storingen en nu het hele weekend zonder tv, want we moeten wachten op het derde modem wat we nu weer krijgen.
Telfort weigert ons contract te beëindigen want dat doen ze pas als iets echt niet werkt. Nou het lijkt me als je voor de 200ste keer zonder tv enz zit, dat je service niet werkt!! We hebben zoveel kosten gemaakt, elke mobiel bellen en nieuwe kabels moeten kopen maar nee hoor, geen service van Telfort!!

Per direct van je abonnement af en over kunnen stappen

Telfort
    Geachte mevrouw Mook,KPN heeft uw klacht ontvangen. Er wordt binnen 5 werkdagen contact met u opgenomen over de afhandeling van uw klacht.Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT ( namens Telfort)
    Telfort
    Geachte mevrouw Mook, Van uw behandelaar hebben wij begrepen dat uw klacht naar tevredenheid is afgehandeld. Op het klachtenkompas hebben wij dan ook de status veranderd. Kunt u dit bevestigen?Met vriendelijke groet,KPN Klantenreacties CMT

Ook een klacht indienen over Telfort?