Opgelost door Telsite.nl: Telefoon gekocht, 2 weken later nog geen levering en geen reactie meer.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 464879
Gebruiker
Mysteryland#104
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Op 2 juli een telefoon besteld, tot op heden nog steeds niets ontvangen. Er werd aangegeven voor 23:59 uur besteld, volgende dag in huis. Op 3 juli nog geen track-tracecode ontvangen en status stond nog steeds op in Behandeling. Email verzonden met de vraag of de bestelling wel goed is doorgekomen gezien de status van de bestelling. Rond de middag kreeg ik netjes een antwoord met de mededeling dat ze denken dat de bestelling vanmiddag verzonden zal worden. Om vervolgens in de avond om 23:00 uur een email te ontvangen met de mededeling dat de telefoon opeens niet meer op voorraad is (ondanks dat op de website wel op voorraad wordt aangegeven). Oke erg balen, maar kan gebeuren. Optie is geld retour, andere telefoon met eventuele bijbetaling of wachten dat de telefoon weer op voorraad is (binnen uiterlijk 5 werkdagen). Direct een email verzonden met het antwoord dat ik wil wachten en de telefoon binnen 5 werkdagen tegemoet zie. Vervolgens heb ik gewacht tot donderdag 9 juli en weer een email verzonden met het verzoek wat de status is, wordt de telefoon nog voor het weekend verzonden? Vrijdagochtend ontving ik een email dat de telefoon nog steeds niet op voorraad is, een andere kleur is wel mogelijk namelijk wit of rosé goud, ik heb binnen 45 minuten per email laten weten dat een andere kleur geen enkel probleem is zolang de telefoon het aantal GB en Als nieuw is. Helaas nog steeds geen antwoord, op 15 juli heb ik aangegeven dat mijn geduld en vertrouwen nu opraken en dat ik per direct het geld retour wil. Telefonisch zijn ze niet te bereiken en op email reageren ze niet. Wij zijn nu ruim 2 weken verder, ik wil nu gewoon mijn geld terug want ik geloof niet meer dat mijn telefoon nog komt. Ik heb genoeg geduld gehad en begrip, ondanks dat ik de telefoon op een andere website goedkoper zag bestelde ik bij Telsite omdat ik hier eerder al een telefoon heb besteld en de service prima en correct was. Ik ben nu erg teleurgesteld en heb er geen goed onderbuik gevoel bij aangezien er geen enkele communicatie meer is.

De oplossing

Gewoon openkaart spelen en mijn geld weer terugstorten zodat ik spoedig een andere telefoon kan kopen.

1 reactie

  1. Auteur
    Mysteryland#104
    Datum
    Er wordt aangegeven om het betaalde bedrag binnen enkele werkdagen retour te storten. Nu afwachten.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mysteryland#104
Datum
Uiteindelijke oplossing
Zoals gevraagd mijn geld retour ontvangen vanwege het niet kunnen leveren van het toestel. Nu 3 weken na bestelling van telefoon alles opgelost en nu is het voor mij mogelijk om ergens anders een telefoon te kopen waar ze wel de garantie hebben dat het binnen 24 uur verzonden wordt of direct de levertijd wordt aangegeven. Wel jammer dat het zo gelopen is want ik had de volste vertrouwen in Telsite na een eerdere aankoop.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over Telsite.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen