Klacht TelTV: "Wordt binnen 3 dagen geleverd" Zijn nu bijna 2 maanden verder!! en er is nog niets geleverd!

GTh

15 juni klantenservice van TelTv MOETEN bellen (natuurlijk een duur 0900 nummer) omdat ik geen antwoord krijg op eerdere verzonden emails. Probleem voorgelegd, de grootste pan uit de Cerafit Fusion set die ik enkele weken eerder heb ontvangen koekt aan en staat bol. Moest een drietal foto's toesturen van de aangekoekte pan waarna een nieuwe pan naar me zou worden opgestuurd. Krijg op 17 juni een mail waarin staat dat er binnen 3 werkdagen een pan wordt geleverd. Geen pan ontvangen, antwoord terug dat de pan naar een verkeerd adres is verstuurd. Er wordt weer beloofd dat er snel een pan naar me wordt opgestuurd. Na een week maar weer bellen. Pannen blijken niet voorradig te zijn. Zodra de pannen binnen zijn krijg ik er een toegestuurd. Na een paar weken gemaild. Ze waren me vergeten, maar er is er een pan verstuurd. Zit er nog steeds op te wachten. Er wordt zelfs niet meer gereageerd op mijn mailtjes naar de klantenservice en er wordt niet gereageerd op mijn klacht.

Versturen op korte termijn van een pan, naar het juiste adres, zonder smoesjes.

Wij vinden dat TelTV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TelTV?