Klacht TelTV: artikelen nog niet ontvangen

Klachtnummer
# 103239
Gebruiker
Ivonne
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bestelling 100019169 (geplaatst op 4 maart 2015 10:18:46 CET)

Artikelen ontvangen, maat was niet goed. Heb contact opgenomen om de artikelen om te ruilen voor een andere maat (2x 15 minuten aan de telefoon gewacht!). Heb het retourformulier ingevuld en artikelen terug gestuurd. Tot nu toe nog steeds niet de artikelen ontvangen in een juiste maat. Heb alweer 2x contact gehad via de telefoon (weer 2x 15 minuten wachten!). Artikelen waren ontvangen in het magazijn. De juiste maat zou diezelfde dag nog worden opgestuurd. Tot nu toe nog steeds niks ontvangen!
Ben er echt flauw van dat ik er steeds achteraan moet bellen en het is ook nog geen gratis nr voor klantenservice. Ik ben wel teleurgesteld!

De oplossing

Ik heb mijn bestelling betaald en ik wil graag mijn producten ontvangen!
En anders geld terug gestort op mijn rekening (heb het via Afterpay betaald).

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TelTV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TelTV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen