Klacht TelTV: Bestelling is aantoonbaar retour gestuurd aan Tel sel door DHL, maar ik blijf aanmaningen ontvangen.

Sandra Hollander

Bestelgegevens :
Teltv: ordernummer 100013241;produkt: slim jeggings, prijs 39.95;afterpay kenmerk 211244156.
De levering vond plaats via DHL. Omdat ik meerdere malen niet thuis was, hebben zij de zending teruggestuurd naar Tel tv. Dit heb ik zwart op wit. Omdat ik toch een factuur ontving heb ik contact opgenomen met tel tv. Na meer dan een uur in de wacht het probleem uitgelegd. De medewerkster zou het oplossen. Dit verhaal herhaalt zich 3 keer, zonder resultaat. Ook afterpay gebeld, die zou een mail sturen, maar ook geen resultaat. Klacht ingediend via website van teltv. Geen reaktie.
Vandaag, 9/3 ontvang ik weer een aanmaning, met incassokosten. Noch TelTv noch Afterpay zijn bereikbaar. Ik weet niet meer hoe ik dit moet oplossen, heeft vele uren, geld en hoofdpijn al gekost, maar ik ben niet bereid om te betalen voor iets dat ik aantoonbaar nooit ontvangen heb. Kunnen jullie mij helpen?

Ik wil graag dat de incassoprocedure stopt en ik geen aanmaningen meer ontvang. Ik heb het produkt immers nooit ontvangen. Dat staat ook in het systeem van teltv, maar ze moeten ergens een vinkje omzetten en dat wil niemand tot nu toe doen. Hopelijk lukt het via deze weg.

Wij vinden dat TelTV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TelTV?