Klacht TelTV: kapot apparaat nog niet vervangen door nieuw apparaat ondanks toezegging

Klachtnummer
# 124858
Gebruiker
vosje
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Apparaat gekocht, bleena 6 weken kapot te zijn, retour gestuurd conform. na 2 weken nog niets gehoord, gebeld bleek het produkt klaar te staan voor verzending. nu 3 weken later nog niets ontvangen. Probeer vandaag contact te leggen maar ben nu ruim 2 uur bezig en wordt er na 30 minutewachten gewoon eruit gegooid. schandalig en dit noemt men de klanten service

De oplossing

per direct een nieuw product afsturen en anders het gehele bedrag a Euro 150,10
terug storten

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TelTV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TelTV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen