Klacht TelTV: Na 5 weken "zeuren" eindelijk mijn geld terug na retour

AB

Ik heb op 6 maart een product retour gestuurd naar TelTV. Ik heb diverse malen moeten bellen en mailen en het heeft tot vandaag 14-4 geduurd voordat ik eindelijk mijn geld terug had gekregen.
In 1e instantie werd er geprobeerd om er onderuit te komen door te zeggen dat ze de retour niet ontvangen hadden maar gelukkig had ik de Track and Tracebon van PostNL bewaard en die heb ik ze keurig toegestuurd. Toen ik dreigde met inschakeling van mijn rechtsbijstandverzekering, Kassa en de Consumentenbond was het pakje opeens toch retour ontvangen en heb ik diverse toezeggingen gekregen dat het bedrag overgemaakt zou worden binnen 14 dagen, daarna werd het opeens 15 werkdagen.
Uiteindelijk heb ik het bedrag dus pas 5 weken na retourzending ontvangen zonder enige vorm van excuses.

Compensatie voor alle tijd die in telefoontjes(die je uiteindelijk er maar weer opgooit omdat het zo lang duurt voordat er iemand opneemt) en emails zijn gaan zitten.
Een excuus van het bedrijf voor hun manier van doen.

Wij vinden dat TelTV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TelTV?