Klacht TelTV: Na retourzending tot nog toe geen geld terug ontvangen.

Klachtnummer
# 106103
Gebruiker
Kors Paap
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 8-2-15 de Genie Zip Bra besteld. Was even niet leverbaar. Op 21/2 ontvangen. Op 24/2 geretourneerd omdat product niet goed paste.
Op 2/4 geïnformeerd naar terugstorting aankoopbedrag, en bevestigd gekregen dat retourzending ontvangen was. Geld zou teruggestort worden. Op 13/4 eerst 15 min. in de wacht gestaan waarna de verbinding van hun kant uit werd verbroken. Op 15/4 nieuwe poging tot telefonisch contact, ook toen na 15 min. in de wacht verbinding vanuit TelTV verbroken.
Nog steeds geen geld terug ontvangen. Slechte klantvriendelijkheid dus. Blijf voorlopig nog proberen contact te zoeken, maar anders op zoek naar hardere maatregelen.

De oplossing

Omdat product op tijd geretourneerd is, wil ik het geld teruggestort zien. Dat is op 2/4/15 telefonisch beloofd (telefoniste met de naam Eva) en tijdens het telefoongesprek Eva in de computer (nogmaals?) de terugstorting van het aankoopbedrag ingevoerd, maar tot nu toe nog steeds niets ontvangen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TelTV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TelTV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen