Klacht TelTV: Na retourzending tot nog toe geen geld terug ontvangen.

Kors Paap

Op 8-2-15 de Genie Zip Bra besteld. Was even niet leverbaar. Op 21/2 ontvangen. Op 24/2 geretourneerd omdat product niet goed paste.
Op 2/4 geïnformeerd naar terugstorting aankoopbedrag, en bevestigd gekregen dat retourzending ontvangen was. Geld zou teruggestort worden. Op 13/4 eerst 15 min. in de wacht gestaan waarna de verbinding van hun kant uit werd verbroken. Op 15/4 nieuwe poging tot telefonisch contact, ook toen na 15 min. in de wacht verbinding vanuit TelTV verbroken.
Nog steeds geen geld terug ontvangen. Slechte klantvriendelijkheid dus. Blijf voorlopig nog proberen contact te zoeken, maar anders op zoek naar hardere maatregelen.

Omdat product op tijd geretourneerd is, wil ik het geld teruggestort zien. Dat is op 2/4/15 telefonisch beloofd (telefoniste met de naam Eva) en tijdens het telefoongesprek Eva in de computer (nogmaals?) de terugstorting van het aankoopbedrag ingevoerd, maar tot nu toe nog steeds niets ontvangen.

Wij vinden dat TelTV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TelTV?