Klacht TelTV: Nog steeds geen terugstorting na retourzending

Klachtnummer
# 112760
Gebruiker
Agnes
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Op 30 oktober jl. heb ik bij u een bestelling geplaatst (Ordernummer 200011165), die keurig is geleverd. Aangezien het product niet aan mijn verwachtingen voldeet, heb ik deze kort na ontvangst op 22 november per aantekende post geretourneerd. De factuur (zie bijlage) heb ik op 21 november jl. betaald, maar het geld is nog niet teruggestort en vraag ik me af waarom dat nog niet heeft plaatsgevonden?

Met vriendelijke groet, A.G. Tuijp-Butter

De oplossing

Terugstorting van het volledige aankoopbedrag

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TelTV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TelTV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen