Klacht TelTV: Order 100019366 retour maar nog geen geld terug ontvangen

Henriette

Op 6 maart heb ik een bestelling gedaan bij TelTV met order 100019366 en gelijk betaald met ideal. Op 14 maart heb ik de spullen retour gestuurd, omdat het niet aan mijn verwachtingen voldeed. Via PostNL kon ik zien dat het pakketje op 17 maart is afgeleverd bij TelTV. Op 3 april heb ik met TelTV gebeld, ene Connie meldde mij dat ze een administratieve achterstand hadden, dus het kon wel enkele weken duren dat het bedrag retour zou komen. Ze kon wel zien dat het pakketje inderdaad retour was gekomen. Na een aantal keren gemaild en gebeld te hebben, kreeg ik telkens als antwoord dat als het pakket retour was gemeld in de administratie het bedrag binnen 14 dagen op mijn rekening gestort zou worden. Tot op heden heb ik nog steeds het bedrag niet retour ontvangen. Als het andersom was geweest en ik had niet op tijd betaald had het me een boete opgeleverd. Welke boete betaald TelTV aan mij naast het bedrag wat ik sowieso nog terug moet krijgen??????

Ik wil zo snel mogelijk het geld terug gestort krijgen op mijn rekening . Daarnaast zou een vergoeding voor gemaakte onkosten gepast zijn.

Wij vinden dat TelTV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TelTV?