Klacht TelTV: Retour gestuurd en wacht al 3 week op mijn geld.

Klachtnummer
# 104700
Gebruiker
folina@hetnet.nl
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een pakketje retour gestuurd voor mijn moeder op 17 maart en wacht nog steeds op mijn geld.
Als ik bel moet ik 10 minuten wachten en als ik mail krijg een reactie: Op dit moment hebben wij door ziekte achterstand op de retourafdeling.
Hierdoor duurt het retour inboeken van de pakketten langer dan normaal, onze excuses hiervoor.
Wanneer het pakket retour is geboekt wordt dit automatisch doorgegeven aan de financiële afdeling .

Dan ontvang ik per mail: Zodra wij uw pakket ontvangen en retour hebben verwerkt, zal het bedrag binnen 14 dagen teruggestort worden op uw bankrekening.

En nog steeds niks ontvangen.



De oplossing

Z.s.m mijn geld retour. Het is geen klein bedrag waar ik op zit te wachten n.l..

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat TelTV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over TelTV?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen