Klacht TelTV: Terug storten na een niet geleverde bestelling

Rabiya

15 juni jl. 2 Slencera broeken besteld en met ideal betaald. Tot 7 juli bestelling niet ontvangen.
Rond 8/7 gebeld ivm uitblijven van levering. Met medewerker afgesproken om de bestelling te annuleren en geld terug gestort te krijgen.
16/7 opnieuw gebeld omdat niks is teruggestort. Medegedeeld gekregen dat het bedrag in de lijst staat en dat het bedrag 'een dezer dagen' teruggestort za worden.
21/7 online klacht ingediend via de site .
23/7 opnieuw gebeld; er is beloofd dat het bedrag binnen een paar dagen zal komen.
Meerdere malen telefonisch contact opgenomen die ik hierboven niet opgesomd heb. hedendaags, 2 augustus nog steeds geen geld terug gestort gekregen. Bovendien niks ontvangen of gehoord over mijn eerder ingediende klacht. Ik heb het gevoel dat ik opgelicht ben. Tel tv is uitgaande van mijn ervaring een uiterst onbetrouwbaar bedrijf.

Spoedige terugbetaling van €75,85.

Wij vinden dat TelTV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over TelTV?